Ana Sayfa  /  RİZE  /  CHP'nin Rize belediye başkan adayı
  • Facebook da Paylaş
CHP'nin Rize belediye başkan adayı
  • 21-01-2009
  • 43 yorum
  • 9434 okunma
CHP'nin Rize belediye başkan adayı belli oldu

Avukat Remzi Kazmaz, Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Rize Belediye Başkan adayı olduğunu bildirdi. 

     Kazmaz, yaptığı açıklamada, hiç bir zaman Rize'den kopmadığını belirterek, ''Her zaman Rize'nin Rizelinin hizmetinde olmaya çalıştım. Bir çok alanda Rize'ye hizmet ettim. Şimdi ise Belediye Başkanlığı adayı olmam istendi. Hiç bir zaman Rize'ye görev etmekten kaçmadım. Doğduğum topraklara vefa borcumu ödemek için CHP il teşkilatı ve genel merkezin isteği ile Rize Belediye Başkan adayıyım'' dedi.
     Cumartesi günü Rize'de basın toplantısı düzenleyeceklerini ifade eden Kazmaz, ''Amacımız Rize'ye en iyi şekilde hizmet edebilmek. Bunun için Rize sevdalısı herkesi desteğini istiyorum'' diye konuştu.
     Remzi Kazmaz, bölgede yapılan HES santrallerine tepki mitinglerinde görev almış, Fırtına Vadisi'ne dikkat çekmek için ''Vatandaş Mustafa'' adlı film çekmiş, Çaykur Rizespor Kulübü yönetim Kurulu üyeliği görevlerinde bulundu.
     Kazmaz, halen Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK) üyeliği görevini yürütüyor.

YORUMLAR
  • engindere   28-03-2009 11:00

    uyanın artık. yıllarca aynı yerde değiliz dahada gerideyiz. şimdide beldemizin tarikat diyarı olmasınımı istiyorsunuz. allah korusun. bu bizim sonumuz olur. hakkını arayan çağdaş bir gündoğdu ve gündoğdulu olmak istiyorsak birlik olup avukatı destekliyelim.

  • fto   24-03-2009 17:55

    gündğdulular.oylar avukata lütfen bukez kültür kazansın cehalet değil

  • Bodrumlu Kazmazzede   12-03-2009 20:34

    Kazmaz, Ben seni en iyi tanıyanlardan biriyim. Sana söylemiştim Bodrumda bir süre sonra rant bitecek diye. Ama dinlemedin Bodrumun betonlaşmasına katkıda bulundun. Hatırlarsın değil mi? İngiliz firmalarla nasıl ortak olup paraları lüplediğini. Şimdi Bodrum senin için bitti. Eşinin sahip olduğu hukuk firması soruşturma geçirdi. Bir sürü insanı boktan filimlerin için figüran olarak kullandın, paralarını vermedin. Benim hala sende alacağım var Kazmaz!!!. Sen dünyada tanıdığım en megaloman insanlardan birisin. yahu ne kadar doymaz bir yaratıksın sen Kazmaz? Aman Rizeliler, bu kan emiciye dikkat edin aman ...İnanmıyorsanız Bodrum gazetelerinin eski sayılarına bir bakın..aman Kazmaz mı? allah korusun...Aman aman :))))) Ama bir yandan da keşke seçilsen de Bodrumu terk etsen diyesim geliyor...Rizeliler seni yola getirir...

  • cemal hürgöz   14-02-2009 13:50

    bu seçimlerde chp kazanır çünkü projesi olan bir adayları var başarlar diliyorm

  • metin   13-02-2009 16:59

    Sonuna kadar Av.Hüseyin Cahit ASLAN

  • soygur53   10-02-2009 16:12

    Kazmazla Rıze Ka-Za-Na-Cak! Rize'de Chp Beyaz Esya Dagitmiyor Olabilir Belki; Makarna Kömür De Dagitmiyor. Ama Rize De Kazmazla Beraber, Rize Halký İçin Umut Dagitiyor. Rize'nin Umudu C-H-P. Chp'nin Rize'deki Umudu Remzi Kazmaz! Rize Halki Sunu İyi Biliyor Ki; Bir Paket Makarnaya Muhtaç Edenlere Oyunu Vermeyecektir. "Oy"Unu Satmayacaktir. Bir Paket Makarnaya Kendisini Satin Almak İsteyenleri Sandikta Cevabini Bir Rizeliye Bir Karadenizliye Yakısir Bir Sekilde Verecektir.Oy Nam

  • salih   09-02-2009 18:26

    Selam Gündoğdulular! Benim CHP adayı ile bir akrabalılığım yok.Ancak Gündoğduyu artık vizyon sahibi bir başkanın yönetmesini istiyorum.Onun için kararımı verdi.Gündoğdulu olarak Av.Hüseyin Cavit ASLAN'a şans verelim.Kazanan Gündoğdu olsun

  • ibrahim kotil   09-02-2009 02:39

    canım kardeşlerim sevgili dostlarım.1950 1960 1970 1980 1990 2000 şimdi 2009 yıllarını bu yılları bilenlere soralım. kac dönüm çay bahcesi bir aileyi bakardı ben diyorumki 1970 li yıllatda 4 dönüm bir aileyi bakardı 2009 lu yıllara geldik ne olduda30 dönüm bir aileyi bakmıyor ve bizleri kimler idare ettide bu böyle oldu.bütün olay bunun cevabında. saklı değilmidir. ben bir gündoğdulu olarak sayın hüseyin cahit kardeşime şimdiden hayırlı olsun diyorum. gündoğdululara sevgi ve saygılar

  • RİZE   08-02-2009 13:14

    Kazmaz'ın lehine yazı yazanlar Kazmazın nesini beğeniyorlar. Projeleri nedir Rizemize ne yapac aktır birazda ondan bahsedin. Şu ana kadar Rizeye yapılan hizmetleri engelemekten başka ne yaptı. Yatırımları mi engeleyecek. Yatırım düşmanını rizeli iyi tanır ona oy verecek olanlarda yatırım düşmanıdır.

  • nobility53   05-02-2009 19:50

    Gündoğdu'da CHP adayımız Av.Hüseyin Cavit ASLAN başkanımız.

  • nobility53   03-02-2009 14:59

    Çok Değerli Gündoğdulular! Geçenlerde Gündoğdu CHP adayımız Av.Hüseyin Cahit ASLAN'ı KAÇKAR T.V de seyrettim.Anlattıkları Gündoğdu insanının belediyecilik sorunlarını yansıttığı kadar Türk halkının bizlerin de genel sorunlarını yansıtıyordu.Artık şunu iyi bilelim yaşadığımız toplumda çağdaş ve medeni bir şekilde hizmet almanın temel anahtarı Hukuktur.Nerede başlayıp nerede durduğunu bilmeyen toplum varolamaz.Belediyemizi birlikte yönetelim. Hüseyin Cahit ASLAN'ı iş başına getirin.

  • reşat zorlu   02-02-2009 18:54

    rizede değişim rüzgarları esmeye başladı bence bu seçimde umulmadık değişim olacak sandıktan chp çıkar kahvede oturanlar oyuna devam etsin

  • mustafa kemal'in askerleri   01-02-2009 13:50

    Kalbi vatan aşkıyla çarpan yeni Namık Kemaller, yeni Tevfik Fikretler geliyor. Hürriyet için dağlara çıkan Jöntürkler geliyor. Darağacında 'Yaşasın tam bağımsız Türkiye' diye haykıran Denizler geliyor. Ve gözleri çakmak çakmak, Yüreği kor alev 'Ya İstiklal Ya Ölüm' diyen, Genç Mustafa Kemaller geliyor.

  • ceyda   01-02-2009 04:16

    Rize böyle bir insan gördümü merak ediyorum. Bırakın Akp'yi Chp' yi Anap'ı vs. Kazmaz vatana millete hayırlı bir birey ben onun gibi bir insan tanımıyorumki doğduğu topraklara yaşadığı vatana bu kadar bağlı olan yurdu için birşeyler yapmak için bu kadar çabalayan kendinden ödün veren birini.bu yüzden Rize halkını duyarlı olmaya verilen sadakalara dini motiflere kanmamaya ve kendilerini gerçekten simgeleyecek ve bir yerlere getiricek olan Kazmaz'a oy vermeye davet ediyorum.

  • erkan değirmenci   30-01-2009 11:31

    en büyük parti rizede chp çıkacak bizim insanımız akulludur başkan adayı çok güçlü

  • arif aykanatp   29-01-2009 22:45

    Fazla Söze Gerek Yok Önemli Olan Seçimler Hiç Tahmin Etmiyorum Kazanacağını Belkide Kazanmasını Benim Kadar Çok İsteyen Ancak Yakınları Ve Dava Arkadaşlarıdır Kendisini 12 Eylül Döneminden Tanırım Adam Gibi Adam Derlerya İşte Öyle Bir Adam,Selam Olsun O Güzel Günlere Pazarlı Eski Hükümlü Arif Aykanat.Sevgilerimle İzmir

  • erkan balkaya   25-01-2009 21:42

    sayın kazmazı kutlarım cesur ve mert bir belediye başkanımız olacak

  • nobility53   25-01-2009 16:03

    Bir Gündoğdu'lu olarak CHP adayımız Sn.Av.Hüseyin ASLAN'ı sonuna kadar destekliyoruz.Yıllardır hizmet bekleyen Gündoğdu'lu için büyük bir fırsattır.Bu fırsatı değelendirmemiz gerekir.Belediye Başkanı sadece hizmet verecek kişi değil bizi her alanda temsil edecek kişidir de.Bunu iyi düşünerek ayağımıza gelmiş fırsatı değerlendirmemiz gerekir.

  • Hayal edin   24-01-2009 23:50

    Kazmaz sizin içinizden biri olabilir ama gerçek Rizelinin içinden olamaz. Evet 30 mart sabahı Rizede horon tepilecek ama o horonda ne siz olacaksınız ne de kazmaz. Rizeye yapılacak her yatırıma karşı çıkan bir kişi nasıl rizeye hizmet edecek.

  • elmas yazıcı   24-01-2009 17:55

    sayın kazmaz sizi canı gönülden kutlarım sizi belkide çok yoracağız ama siz bunu doğuştan kabul etmişsiniz emek olmayan hiçbir şeyi kabul etmemeği siz emekçi çağdaş modern azimli ve daha önemlisi tuttuğunu koparan insansınız bınuda almasını bilirsiniz şimdiden korkular basmışki birtakım insanlar ne yazdıklarının farkında değiller açıkça bozuk düzen değişecek hak hukuk yerine gelecek kormayın kazmazdan o sizin içinizden biri

  • güneş   24-01-2009 16:48

    gerçekten mükkemmel bir aday seçmiş chp tebrik ederim 30 mart sabahı rize meydanında r,ze sevdalısı insanlar başkanla beraber yani sayın kazmazla horon oynayacağız ben rizeli doğmadım ama rize sevdasıyla öleceğim haydi oylar kazmaza

  • Rize Sevdalısı   24-01-2009 16:32

    Matbaaya hayır, Baraja hayır, Yollara hayır, santallere hayır, Boğaz köprüsüne hayır diyen bir zihniyetin son uzantısı olan kazmazdan nasıl hizmet bekliyorsunun. Acaba boğaziçi köprülerinden geçerken yapılması sırasında düşüncenizi haytırlayıp şimdi vicdan azabı çekiyormu. Bazıları 30 yıl sonrasını görürler bazıları 30 yıl sonradan işi anlarlar. Bir gün Sayın Kazmaz da bugün yaptıklarından pışmanlık duyacaktır. Kazmaz' dan hizmet beklemek ise hayaldır.

  • ardeşenli    24-01-2009 10:14

    rize chp adayı çıkardı ardeşende ne olacak bizi anapa mı teslim ettiniz ardeşende tahsın ocaklı aday olması lazım ve işi götürür

  • Rizeli   24-01-2009 03:55

    Bazı yorumları okuyunca şaşırıyorum. Sayın Kazman' ın hangi özelliklerini beğeniyorlar. Merak ettim. Sadece konuşmaklamı iş yapacak. Rize'liler bilirler kimin iş yapacağını. Rize'liler aptal değil boşuna kendinizi yormayın. 30 Mart sabahı sizde anlarsınız.

  • samet türüt   23-01-2009 16:52

    çare avukat şehriemin istiyorsak,doktor ayağımıza geldi,ikna edenlerden allah razı olsun,bütün yaşamını onurlu bir şekilde geçiren ülkesi içinrize için rizespor için karşılıksız onurlu mücadele veren sayın remzi kazmaza oy vererek rizenin geleceğini kazandıralım.başbakan seçmeyeceğiz bize hizmet edecek başkan seçeceğiz unutmayalım

  • a.deniz seçer   23-01-2009 09:52

    sayın kardeşim başarılar dilerim.güzel günler dilerim allaha emanet ol

  • Alaattin FETTAHOĞLU   22-01-2009 18:13

    Rize belediye başkan adayı olan sayın av.Remzi KAZMAZ "a belediye başkanlığı adaylığından dolayı kutlarım rizemize dürüst vizyonuyla faaliyetleriyle renk katacak rizenin çehresini değiştirecek bir adaya kavuştuğu için sevinçlim bu adayın etrafında kenetlenmeliyiz tekrar başarılar dilerim

  • hülya   22-01-2009 17:07

    halkın sorunlarını gerçekten çözecek bir aday yürekten kutluyor başarılar dilerim

  • gundogdulu   22-01-2009 14:49

    bune yaa anlamıyorum ınsanları cumhurıyet halk partısıne kınını ne yaptı soruyorum ınsanlara bu rıze 15yıl mesut yılmazın hukumetınde ne verdıler rızeye ve ondan sonra 8yıl akp hukumetı bundan 5yıl oncekı mılletvekıllerıne bı bakın alla aşkına aptulkadırkart ılyas cakır ımdat sutluoglu bunlar ne yaptı ve ondan sonrraları alı bayramoglu soruyorum rızelıye uyumuyalım vatandaş olarak ıssızlık dız boyuu

  • suat topçu   22-01-2009 13:52

    işte rize işte başkan eğer rizeyi seviyorsak eğer hizmet istiyorsak remzi kazmazdan iyi aday zor buluruz her millet laik olduğu yönetimle yönetilir aydınlık bir gelecek istiyorsak bize düşen oy vermek sonunda oy verip oyyyyy demek istemiyorsak bütün oylar remzi kazmaza.çayın avukatına,rizesporun avukatına,temiz çevrenin avukatına.

  • rizeli   22-01-2009 09:49

    artik rize ve ilçeleri chp belediye başkanları yakışır adaylarımıza başarılar dilerim

  • Berat Denizci   22-01-2009 00:10

    adet yerini bulsun die:) ya arkadaşlar ben anlamıyorum halil başkana neden kızıyorsunuz tmm belki biraz sert davranıyor dediği dedik yapıyor ama ben şu ana kadar yaptığı çalışmalarda bir kusur göremiyorum deniz cad. çehresi değişti atatürk caddesi bittimi harika olacak meydana kadar yapılsa sıvasız boyasız bina bırakmadı dolmuşları birleştirerek çok güzel bir hizmette bulundu daha ne yapsın bundan önceki başkan ne yaptı ben 17 yaşıma geldim rize son 5 senedir doğru dürüst hizmet gördü.

  • YAVUZ   21-01-2009 23:42

    Adettendur diye konan adaylardan.

  • MEHMET ZEKİKADİOĞLU   21-01-2009 23:00

    sn:kazmaza başarilar dilerim tam bir aday rizeye çok şey verecek adam allah yarve yardimcin olsun kazmaz rizeyi temsil edecek başkaadam gibi adamn adayi buyurun rizeliler

  • bir vatandaş   21-01-2009 22:51

    Rize için mücadeleniz sadece yatırımları engelmemek oldu. Başkan seçilirseniz ki sanmam o zaman hiç yatırım yapmazsınız. Siz aslında daha solda bir partiden aday olmanız gerekirdi. ama her zamanki gibi şövmenlik yaptınız.

  • zeynep   21-01-2009 22:02

    boyle bır atılımınızdan dolayı sızı kutluyorumm.umarım yeterlı oy sayısına ulasırsınızz..gonlumuz sızden yana bu aradaa kosteklıcene ınsanlarıı destek verınn.dıger partıye verıdnızde ne olduu hersey müstahaktır anlayan anlarr

  • murat   21-01-2009 21:24

    adaylıgı hayırlı olsun ben sahsen bu sahsın ısmını ılkkez duydum ıns basarılı olur hayırlısı

  • ahmet   21-01-2009 20:55

    bu da nerden çıktı.gerçi chp ye göre aday. rize bu kadar ucuz mu. bunlar halil bakırcıyı beğenmiyorlardı. bakırcı size yüz basar. il başkanına bak. adayını al. daha ne denir ki.

  • senayca   21-01-2009 19:06

    kazansa mücize olurdu herhalde.....