Türkiye Resmi Reselleri Paykasa.web.tr tarafından Paykasa Kart. ✓ yüksek komisyon ödemeden 1 dk içinde en ucuz şekilde paykasa kart satın alabilirsiniz.
Ana Sayfa  /    /  
  • Facebook da Paylaş
  • 01-01-1970
  • 8 yorum
  • 1 okunma
Etiketler : -
YORUMLAR
  • İlyas KÜÇÜK   10-01-2010 23:49

    Ak Partili değilim.Amma yorumcuların yazdiğı gibi orda iken iyi ayrıldıktan sonra kötü.Biraz insaf.Aklıma bir fıkra geldide sayın editör yayınlamaz.

  • salih korkmaz    10-01-2010 23:39

    4 sene orda olcaksı yani özelleşmenin başında tum kitler özelleşecek senin imzan olmicak vallahi yalan soylıyorsun buna cöcüklar güler

  • misafir   10-01-2010 21:05

    bunları ak partıdeyken soylemliydiniz sayın şener partiden ayrıldıktan somra zaten bu tarz konuscagınz cok belliydi lutfen ınsanları aldatmayın

  • GEZİCİ   10-01-2010 19:36

    şenerbey bak eğri otur doğru konuş.

  • Güneysulu   10-01-2010 17:50

    Tayyip Erdoğan dan başka bi şey beklenemezdi zaten syra caykur ve et balık kurumunda gitmeden satar onlarıda caykuru ali bayramoğluna et balık kurumunuda cok başarılı bulduğu rize aş satar

  • ahmet şahın   10-01-2010 12:44

    zaten imza atmiş olsan şaşardım surüden ayrılışın daha ıyı anlaşıldı dmekkkı ülkenın kalkınmasını sızın gıbı ler engellıyordu kım adına çalışıyorsunuz oylar bızım.

  • suleyman koç   10-01-2010 11:55

    Yazıklar olsun sana şener bey Yıllarca bakanlık yaptım bu mılletın gözune baka baka icraatlarını anlatırken gözlrınden şimşekler çakıyodu heyecanlanıyodun şimdı çikmış sıkılmadan ben özelleştırmelere ımza atmadım dıyosun pekı ben sana soruyorum ıyi mı yaptın acaba yazıklar olsun dıyorum koltuk ülkenden daha değerlı olmamalı .sana ınanan ınsanlar vardı yazılklar olsun dıyorum ha unutmadan sayın baykal senı Cumhurbaşkanı yapacak neden CHP ye geçmedın.

  • CEVDET KURT   10-01-2010 02:10

    Sayın başkan ağzına şeker hepsine aynen katılıyorum bunların türkiyeyi 50 sen geri götürdüğüne canı gönülden inanıyorum bir çivi çakmadılar her şeyi sattılar bunların gidecek yeri yok bu ülkeyi nezannediyorlar. bunları biraz serbet biraksak yairan olacağız yada irak gibi Allah bunlara daha fırsat vermesin.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


RIZE