Ana Sayfa  /  RİZE  /  Nurullah'a İPAD Hediye Edildi
  • Facebook da Paylaş
Nurullah'a İPAD Hediye Edildi
  • 20-01-2012
  • 10 yorum
  • 3682 okunma
Acun Ilıcalı`nın sunduğu Yetenek Sizsiniz Türkiye Programına katılan Çayelili Nurullah Selim’e Çayeli belediye başkanı Rıza Çakır tarafından İpad hediye edildi.

Show tv ekranlarında yayınlanan Yetenek Sizsiniz Türkiye programına katılan Nurullah Selim sergilediği doğal performansıyla hem salondakileri eğlendirirken, programı sunan Acun Ilıcalı tarafından destek sözü vermişti.

İpad’ı Nurullah Selim’e hediye eden Başkan Rıza Çakır, “Doğal güzelliğini ortaya sergiledin Ailenin adını ve ilçenin adını gururla Türkiye ve bütün Dünya’ya duyurdun. Seni Türkiye sevdi bizler sevdik. Güzelliğin sadece doğal oluşundaydı.Bizler seninle gurur duyduk. Çayelililer adına, Belediye Başkanı olarak sana İpad hediye ediyorum. Bundan sonraki yaşamında da doğal kalmanı ve başarılı olmanı diliyorum” dedi.

BEDEN EĞİTİMİ HOCASI ACUN’U DİNLEDİ
Okulda arkadaşları tarafından yapılan sürprize çok şaşırdığını, sosyal paylaşım sitesinde açmış olduğu fan sayfası’nın da çok fazla beğeni topladığını söyleyen Nurullah Selim, “yarışmaya katılmadan önce Beden Eğitimi notum kırktı.Yarışma sonrası kanaat notu olarak Beden Eğitimi dersinden 100 aldım” dedi.

Acun Ilıcalı’nın yarışma öncesi yarışmacı ile ilgili diyalogun da senin öğretmenin olsaydım kanaat’ten not veririm demişti.

YORUMLAR
  • VATANDAŞ   24-01-2012 13:20

    yarişmada yetenek görmedım hedıye alacak kadar. ama bızım başkan da bı yetenek var yarışmaya gırse kesın kazanır.başkanın diğerler ınsanların yapamadığı ama başkanın yaptığı yetenek.hava basmak ;kasıntı kasın tı yurumek ...katılsa yarışmaya kesın kazanır artızlık puanın dan 3 evet alır

  • emrah kağan yaşar   22-01-2012 18:20

    nurullahın samimiyeti ve doğallığı dışında elle tutulabilecek herhangi birşeyi yok.bu yüzden onu ipadle ödüllendirmenin hiç bir anlamı yok.

  • rızelı   21-01-2012 16:56

    bır rızelı ye yakısmayan bır yetenek sergiledi .konusması ve samımılıgı guzeldı bende arkadasımızın saflıgını ve temızlıgını kullanarak reytıng elde ettıler.

  • mustafa karaloğlu   21-01-2012 02:14

    başkanımıza haklı bir sitemde bulunmak istiyorum.ulusal kanallardaki tv programlarında çayelimiz 'de yaşayıpta bu arkadaşımız gibi yarışma programlarına çıkıp bizi yani Çayelimizi ekranlarda zikredip tanıtan 2 muhteşem kişi tanıyorum bunlardan birisi ' 'Wipeout ' ' adlı yarışmaya katılıp Çayelinden taa ARJANTİN e giden Osman Pindaz ve dahada önemli olduğunu düşündüğüm ki bunun sebebide tam 7 gün yayınlanan ' 'Yemekteyiz programına çıkıpta hatta yanılmıyorsam üstündede Çayelispor formasını giyip uzakta dahi olsam beni memleketime yaklaştıran Şemsettin Koyuncu arkadaşımızı acaba hiç makamına davet edipte Çayelimizi tanıttığı için teşekkür ettimi merak ediyorum.Bu arada Nurullah arkadaşımızı tebrik ediyor 2. turdada başarılı olmasını diliyor ve başkanımızdan aldığı hediyeyide sonunakadar hakettini düşünüyorum.

  • DENİZ   21-01-2012 00:48

    nurullahı kutluyorum hakediyor hediyeyi ancak şu gerçekleri yazmadan da yapamayacağım çayelimizden bir gencimiz çıkıyor acunun programına mürecaat ediyor yeteneğini göstermek için nurullah gibi ilçemizde nice gençlerimiz varfarklı yeteneklere sahip gençlerimiz bu yeteneklerini sosyal aktivitelerle hem geliştirmeli ve hemde sergilemeli bu nasıl olacak yöneticilerimiz böyle gençlerimizin başarılarından küçük hediyelerle internet sitelerinde reklamını yapacağına bu gençlerimize aktivitelerini sergileyecekleri sosyal altyapıyı oluşturmaları gerekmektedir bu sosyal altyapının acilen ilçemizde sağlanması lazımdır ilçemiz eğitim fakultesinden dolayıda çiddi bir genç nufusa sahiptir evet yöneticilerimiz şapkanızı önünüze koymanın zamanı geldi geçiyor bile eserleriniz ve projelerinizle artık sizi internet sitelerinde görmek istiyoruz bahaneniz yok başbakanımız ve bakanımız var sizden proje bekliyorlar

  • şaban çolak yaka mah çayeli   20-01-2012 22:34

    buna benzer etkinliklere çayeli belediyesinin katkıları her zaman destek olmasını beklıyoruz kazanıp gelenlere degıl.

  • şaban çolak yaka mah çayeli   20-01-2012 19:21

    ohhh nee ala hava atmak için iyi bir fırsat. çayeli belediyesi olarak gençlere ne ımkanı tanındıda kendi imkanlarıyla tv programına katılan kişiye bilmem ne verdi. hizmet içi egıtım merkezine okeye dördüncü aranıyor ?? duyduk duymadık demeyın.

  • vatandaş   20-01-2012 17:30

    Sayın çakır kimin parasıyla aldın o ipad ı sorabilirmiyim bir vatandaş ve çayelinde sana oy vermiş birisi olarak..çayelinde söz verdiğin tüm projeleri yaptında geri kalan paraylamı o hediyeyi aldın acaba..bu arada arkadaşa lafım yok kendisi çayelimizi tanıttığı için tebrik ediyorum.

  • Cem Ersever   20-01-2012 15:15

    GErçek yetenek ve vizyon sahibi insanlara yüz çeviren yöneticiler Tepinenlere İpad de verir MAC de.Gurur Duyduk Yanlış anlamayın tepinenle Değil yöneticilerle ..!!!!

  • orhan   20-01-2012 15:14

    dogallıgı herseyden güzel

Diğer Haberler
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


RIZE