Ana Sayfa  /  Ç.RİZESPOR  /  Yeni teknik direktör kim olmalı?
  • Facebook da Paylaş
Yeni teknik direktör kim olmalı?
  • 13-02-2012
  • 40 yorum
  • 5070 okunma
Kalpar'ın istifası sonrası yeni hoca arayışları başladı.

Çaykur Rizespor yönetim kurulu üyesi Kasap ise Kalpar'a yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür etti.

''Hocamızla çok iyi bir çalışma dönemi geçirdik. Ancak futbolda böyle şeyler var. Ayrılıklar olabilir. Ama dostluklarımız kalıcı olacak.

Yeni teknik direktör arayışlarına başladık. En kısa sürede bir isim üzerinde uzlaşacağız.''

Çaykur Rizespor’da teknik direktörlük koltuğu için Tolunay Kafkas ve Raşit Çetiner'in ismi geçiyor.

YORUMLAR
  • Ahmet   16-02-2012 22:42

    Ziya Dogan veya Tolunay Kafkas disindakilar olmaz.

  • veysel   15-02-2012 23:03

    rize spora ancak rizeli olarak ardeşenli bahadır hoca yakışır dört dörtlük hoca teşekürler

  • ismail   15-02-2012 19:43

    boşuna kendinizi yormayın denemediğimiz hoca kalmadı kara listedeyiz teknik direktör bulamayacağız kimse rizeye gelmek istemeyecek.

  • ibrahim düzenli   14-02-2012 23:41

    Ediz ofluoğlu arkadaşımız doğrusunu söyledi İnegölsporda Taşkın hoca RİZELİ takımda 5 ve ya 6 rizeli topçu var Alın sayın yönetim size bir örnek fazla uzağa gitmeden

  • rizeli 53    14-02-2012 19:32

    bence artık rizeye fatih terim bile gelse rizeden bişey olmaz rize ilk yarıdaki maçlarda çok iyi idi şimdi ise çok büyük bir şekilde düşüşe uğradı ama bana yinede soracak olsalar ben rizeye teknik direktör değil de futbolcu olarak bir isim söylemek istiyorum bu isim şudur:rizenin eski futbolcusu riberyo dur

  • kurt   14-02-2012 18:05

    Tek Aday Sayın Abdullah Ercan

  • ediz ofluoğlu   14-02-2012 15:53

    şu andan itibaren teknik direktör kim olursa olsun bir şey değişmez öncelikle ele alınması gereken konu bugüne kadar kadar takım için yapılmış olan yanlış yapılanma futbol dan anlayan rizeli futbol adamları yönetime alınmalı dışarda teknik direktörlük yapan ne oynayan rizeli çocuklar takıma kazandırılmalı ve en az beş altı sı ilk onbirde oynatılmalı eğer bunlar ortada yok deniliyorsa ve görmemezlikten gelenler varsa onlara kafalarını kaldırıp türkiyenin bir ucuna bakmaları ve İNEGÖL SPOR da rizeli genç futbolcıların ve bir rizeli teknik direktörün harikalar yaratıp tüm takımlara büyük fark atarak şampiyonluğa nasıl koştuklarını incelemelerini tavsiye ederim..

  • ahmet uzun   14-02-2012 14:33

    Yorum yapan tüm arkadaşlara katılıyorum.....Teknik direktör değil Yönetimin hemen gitmesi lazım. İlk yarı küme düşmemeyi garantiliyolar.... sonra.. gerisi malumunuz...bikoko gol atmıyor.... atınca zorla seviniyor. son maç tam bir rezalet...hadi bu maçı hakem yaktı diğer maçlarıda mı hakem yaktı....hersene aynı senaryo....rize ergenekonu bunlar....şuraya yazıyorum... bu rizeliler ir gün bunu hesabını sorucaklar.......kimsenin şüphesi olmasın...

  • Zeki Uzunalioğlu   14-02-2012 14:30

    YENİDEN HAYATA DÖNÜŞ Mevcut hocayla bu ligde başarılı olmak çok zor ve imkansızdır.Kanıtlanmış iyi bir teknik direktörün zaman kaybetmeden alınmalıdır.Teknik Hocanın sporcular üzerine etkisi takım üzerine etkisi büyük olmalı ağırlığını sporcularına hissettirmelidir.Rize spora başarılar dilerim.

  • haçapıt   14-02-2012 14:23

    Bu takım nasıl olsa çıkamayacak bu yüzden A2 takımından takfiye yapılsın rizespor özüne dönsün ve Rizesporda görev yapmış eski futbolcular göreve gelsin bence daha iyi olacak. Ama önce yönetimin gitmesi gerekıyor çünkü rizespor kimsenın oyuncağı ve basamağı değildır olamazda.....

  • fipek53   14-02-2012 13:45

    Açık söylüyorum.Rizespora gelecek hocaya.Bu yönetimin niyeti kötü. Biraz arpa kapar giderim niyeti ile gelecekseniz gelmeyin.Para için onurunuzu kariyerinizi tehlikeye atmayın.Yönetim size başarı istiyoruz demelerine inanmayın geçen 3 yıla bakın getirdikleri bütün hocaları futbolcuları firenleyerek başarısız duruma düşürdüler.İdda ediyorum Yılmaz vural kafkas ziya kim gelirse gelsin başarılı olamaz. Çünki takım yönetimin elindeki düğmededir.Rizeli yönetim tamamen kopuktur.Burada başarı falan asla olamaz.Benden söylemesi.

  • berke   14-02-2012 12:51

    yönetime en iyii hesap rize halkınınn macaa gitmemesidirr ikidebi hocamı degısılır faturaa hocaya kesiliyoo ılk once ıstıfa etmesı gereken yonetim ve ekibidir

  • Dursuncaptain   14-02-2012 12:02

    Ne derecede doğru olduğunu bilmediğimiz kulübün ekonomik anlamda iyi yönetildiği ile ilgili açıklamalara rağmen(yapılan işlere bakarak bunlara ben inanmıyorum) son yıllardaki sportif başarısızlıklar bizleri gelecekle ilgili karamsarlığa itmiştir.Günümüzde her anlamda güç biz Rizelilerin elindeyken anlam veremediğm bir şekilde sanki başarı istenmiyor gibi bir anlayışın hakim sürdürülmek istenmesi biz Rizelilere Rizenin gençlerine geleceğine yapılan büyük saygısızlıktır.Daha fazla birbirimizi kırmadan onurumuzu ayaklar altına almadan.Sayın YÖNETİM:İstifa ediniz.Ben size güvenmiyorum. Şunuda eklemek istiyorum.Yeni gelecek yönetim:Kulübün menfaatlerini en önde tutacak kesinlikle ve kesinlikle Rizespor Rize sevgisi olan entellektüel sosyal ileri görüşlü ve hep başarıyı isteyen ve bunu icraatlarıyla ortaya koyan zamanının tümünü Rizespor için harcayan bir olumşum içinde olmalıdır.Bu düşüncede olan yöneticiler mutlaka vardır ve çıkacaktır.

  • Entelek tuel   14-02-2012 11:14

    Rizespor Sorun Teknık direktör değil Anlamadığım şu her yıl 16 20 oyuncu en pahallı takım ku r basarılı olama burda bir anarmallık var Rizespor Yönetimı Eski Atatürk Stadyumunu peş kec çekıp ordan nemalanacaklardı bu olmadığından takımda Bankasyaya devam iddia için maç oyna bune rezalet sen süper lig takımını kupada halaç pamuğu gibi at ligtepasıf takımlara puan ver işin içinde bir bit yemeği vardır tenık direktöe aramaya gerek tok Rizeli Hüsnü gelsin takımı calıuştırsın salaha yolundan yukarı her gün 30 kmetre koşu yaptırsın gerisi gelir ayıptır yahu

  • neden   14-02-2012 11:00

    hata her seferinde hocaya mal ediliyor. neden kimse bu cemaat yalakası metin kalkavan ve ekibine hesap soramıyor. kim bu adamlar. kim. yoksa biz satılmışmıyız?!!!

  • rizeli53   14-02-2012 10:57

    Fatura hocaya kesildi saf Rize lilerde bunu yedi. Bu yönetim tarzıyla bu kulup amatör e düşer ALLAH tan Başbakan dan çekiniyorlarda takımı amatör kumeye düşürmuyorlar. Başbakan olmasın inanaın bu kulup un kapısına kılıt vuracak bu AŞ. ciler. bunlar bir an önce gitmedikten sonra bu kulup ten bi cacık olmaz bunların hepsi işe çıkmış.

  • devran yurt   14-02-2012 09:57

    arkadaşlar doğru diyor bu takımda hoca problemi yoktur.Hüseyin KALPAR kaliteli işi bilen bir hocaydı.hiç gerek yok hoca arayışlarına rizeli bir hoca getirseler bu saatten sonra daha faydalı olur diye düşünüyorum.oktay çevik hasan fehmi gibi.

  • RİZELİ   14-02-2012 05:20

    Teknik Dirertörü Bırakın Yönetime Hesap Sorun Neyin Kafasını Yaşıyorsunuz Halen ?

  • eclıpse   14-02-2012 03:08

    Kimse gelmesin takimdan erkan kas murat haci gonderilsin sezonun 6 da tamamlar diyer futbolculara gonderilenler ornek olurda kendilerine gelirler sucun buyugu yonetimde sahada gezininleri gormuyorlar zaten amac super lig degil sadece taraflar gelsin tribunler dolsun amac bence bu

  • berke    14-02-2012 02:28

    bi rizeli olarak bu takıma bu yonetim oldugu surece kımse gelsede durmaz huseyın hoca kalıtelı kariyeri olan bı hoca bu ruhsuz takımla adam bukadar yapabıldı ancak ruhsuz takıma yaslı adamları toplasın gtrsınler fahri ramazan durdu fılan adam napsın ıyı olsalar klüp klüp gezmezdiler genc takımı cıkarsın oynatsınlar dahaa ıyı mucadele ederlerr ALLAH(cc) bu takımı bu hallere gtren kımsee cezasını versın bu takımdaa nice yetımın cay paraları kesılmıs bu hale gtrılmıs bank asyada oynasun dursun kımsede maca gtmesınn enayı olup

  • Abdullah Tanrıkul   14-02-2012 02:17

    Bu tip durumlarda esasen istifa etmesi gereken müessese yönetim kurulu olmalıdır.Teknik direktör adamlık yapmıştır.Yeni hoca ümitleri yönetimin acizliğini gösterir. Bu yönetim yani şirket yöneticileri ve dernek yöneticileri ile takım ve taraftar arasında KAN UYUŞMAZLIĞI vardır.

  • fipek53   14-02-2012 02:16

    Senaryoyu yazayım.Rizspor sevenler not alıp saklasınlar. Şimdi bunlar faturayı hocaya kestilir.Yeni hoca arıyacaklar sanki hocamı takımı firenledi asla.Yeni hoca güya rizesporu play ofa oynatacak havası verecekler bizde safız ya hemen olurmu acaba diyeceğiz.Sanmıyorum ama belki olabilir.Ne olacak geçen seneki senaryo yürürlüğe koyup daha ilk maçta takıma havlu attıracaklar.Orduya 20 dakikada 4 attırmaları gibi.Çünki yönetim samimiyetsiz olduğunu bütün çıplaklıkla ortaya koymuştur.Bu takımı playoftan çıkarsınlar binlerce özür dileyeceğim.Başbakanımız olaya el koymalı.Aklı başında hiçbir hoca rizeye gelmez.Şansal gelrse şaşırmayın.

  • fipek53   14-02-2012 02:03

    Olayın adı yönetimdir.Sayın kalparı senaryolarının bir parçası haline getirip adamı başarısız duruma getirip istifasını sağladılar. Bu rizelinin gazını almaktan başka bir şey değildir.Şimdi yeni hoca arıyorlar.Yükselmekbaşarılı olmak istemeyen bir takıma aklı selim kariyerini düşünen hiç bir hoca gelmez.Kimler gelir jokerler varya arpayı kapıp ya olmazsa kovarlar gidrim tipinden bazıları gelir 3 5 maç olsada takla atarlar bunlar.Sorun yönetimdedir kimse futbolcuda hocada aramasın.Takımın içinde ergenekon oluşumu gibi bir derin yönetim var gibi.Kalkavan belki başarıdan korkuyor.O zaman adama sorarlar neden talip oldun.Tek cevabı var rizespor üzerinden nemalanmak.İyide bu kadar rizesporun gururu onuru ne olacak.Bu kabul edilecek bir durum değildir.3 sene aynı taktik ilk yarı lider ikinci yarı stop yemiyoruz yemeyiz bu numarlar bayatladı.Anlayana

  • taylan   14-02-2012 01:22

    takım güvenini yitirmiş onu kazanması lazım belki gelen teknik diroktor bunu başarabilir ama bunu yapabilecek teknin direktor gerek bize.

  • Rizem53   14-02-2012 01:18

    Bu takimın başına morinyoyu da getirsen bu takim super lige çikamaz bu ruhsuz futbolcular olduktan sonra ilk altı bile yalan hangi takim 3 1 ondeyken 5 3arkaya düşer veyenilir hemdc kendi sahasında yonetim istifa

  • Rizespor Aşığı   14-02-2012 01:08

    Herkes başlamış o gelsin bu gelsin.Jose Morinho gelsede birşey olmaz.Bu yönetim oldukça

  • bordo mavi yeşil   14-02-2012 00:10

    tolunay kafkas hırslı hoca o gelirse yönetimi bile süper lig için ikna eder:))

  • vatandaş mehmet aydoğan   13-02-2012 23:35

    Futbolcu Oynamıyor Fatura Hocaya Kesiliyor Lütfen Akıllı Olun Amator Kümeden Rize Spor Yaratın Bakın Futbol Ve Futbolcu Mucadelesini Görelim. Allah Yar Ve Yardımcımız Olsun

  • Noyan   13-02-2012 23:10

    Hiç aranmaya gerek yok Tolunay kafkas var. Bence takımı tolunay hocaya teslım edin ve ona birkaç sene verin.. Bizler futbolu sadece Türkiyede değil dunyanın her yerinde seyrediyoruz. Ve görüyoruz ki formayı ıslatmayan futbol oynamıyor oynamış görünüyor. Bir kaç maçtır rizeye dıkkatle bakıyorum futbolcuların bir kışmı oynuyorum diye gösteriyor..On kişi her takım kalır bu bahane değil Bahanesi koşar gibi yapmak Oynar gibi yapmak. Rizenin dertlerinde biride bu..Oburude çabuk ve seri pas yapamaması Top dönderememesi..V.s V.s

  • ilyas   13-02-2012 22:49

    bunlar raşit cetineri getirip 3 5 yıl kontrat yapıp gönderen değilmi şimdi onun ismi geciyor bunlar kimi kandırıyor.kalkavan demedimi 5 yıl sanpiyonluk yok bunların bu takımı lige cıkaracakları yok.

  • muammer   13-02-2012 21:49

    vallahi yazilacak tek şey hocanin gıtmesi degil hersezon başi yalan soyleyıp bu taraftarı oyalayan beceriksiz yonetımin gıtmesı dır saygıyla kamu oyuna duyulur

  • Rizeli    13-02-2012 21:36

    sakın gelmeyin boşuna gelrseniz yine aynsıı olacak bunlar kariyerli adam gelirse mahfolurlar kalpar gibii YÖNETİM İSTİFA..

  • halil   13-02-2012 21:33

    bu yönetıme yakısan bır tek teknık adam var oda mehmet şansal

  • kenan   13-02-2012 21:03

    ula habu yönetim bigitsinde ruhsuzlal topluluğu defolun rize dargelecek bize

  • kenan   13-02-2012 20:48

    bu yonetım oldugu muddetce kım gelırse gelsın en fazla 3 hafta durabılır bu saatten sonra.kandırmayın mılletı rize gıbı buyuk bı camıaya yakışmıyor istıfa beyler istifa sade başkan degıl yonetimde olan herkes istifa

  • ısmet   13-02-2012 20:24

    tabıkı yılmaz vural olmalı bu takıma o yakısır

  • vatandaş   13-02-2012 20:23

    bu saatden sonra kim gelirse farketmez bu sene böyle geçer bu takımı kalpar toparlayamadı zaten onun yerıne iyi bir adam gelmez.bu hikayeti biz zaten daha öncede izlemiştik allahtam takım 32 puan toplamış düşme tehlikesi yok...

  • nkbl   13-02-2012 20:11

    en mantıklı tanıyan bilen hoca ligi YÜCEL İLDİZ

  • isyankar taraftar   13-02-2012 20:11

    Yönetim değişssin hoca lazım değil

  • nkbl   13-02-2012 20:10

    ne dedik biz burda aldınız çapulcu adamları(fahri ramazan işe yaramayan serhatakyüz 30 yasında murat 30 yasında bi murat daha)sonuç hüsran.takımın iskeleti de bozuldu sayelerinde ....oturun toplayın şimdi.

Diğer Haberler
GAZETE İLK SAYFALAR