Ana Sayfa  /  GÜNDEM  /  Adnan Hoca'nın kedicikleri açıldıkça açıldı
  • Facebook da Paylaş
Adnan Hoca'nın kedicikleri açıldıkça açıldı
  • 21-11-2013
  • 9 yorum
  • 8719 okunma
Adnan Oktar'ın A9 kanalında yayınlanan programı bu sefer de dekolteyle gündem oldu.
Oktar'ın "kediciklerim" dediği kızlarının cesur kıyafetleri görenleri şaşırttı.
 
Daha önceleri giydikleri ten rengi bluzlarla dekolte vermeyen kızlar tıklanma rekorları kırdı. 
 
Adnan Oktar kızlara "Cennet hurisi gibisiniz" diyerek iltifatta bulundu. Programdaki göğüs dekoltesi olmayan tek kız ise Sultan isimli kediciğiydi. 
 
Ona da iltifat eden Adnan Oktar, "Kim Kardashian'ı katlar. Maşallah dalyan gibi fiziği var" dedi.
 
YORUMLAR
  • değirmendere   25-11-2013 14:06

    açık kızlara bakmak günah deyilmı??? bu nasil iş ANLAYAMİYORUM,PEKİ bu açık kızlarin ne işi var oraya???.

  • cılqın   22-11-2013 14:54

    ya su hocanın tarıkatına gırsekte su kedıcıklerı bız beslesek

  • Cahit Terzi   22-11-2013 13:34

    Hoca'nın islam kültürüne önem verelim,dinleyelim,okuyalım!Cahiliz!

  • mehmet   22-11-2013 11:28

    ben bu adama kızmıyorum çünkü peşine giden develere kızıyorum bu adam masonlara hizmet eden bir adamdır musluman uyanık olmalı

  • Yüksel Kopuz   22-11-2013 11:18

    Basbakan cikar Ögrencilere Ahlak dersi vermeye calisir.. Meclis Baskan Vekili cikar Kizlar ve Erkekler ayri Okumalari lazim diye konusur.. AKP liler Herseye Burnunun sokar ama Televizyonlara cikim islam dinini istismar eden bu Rezil insanlari Görmemezlikten gelir.. Aloooo Basbakan Receb Tayyib Erdogan Bu Tezaleti neden Görmüyorsun ??? Aloooo RÜTÜK Bu Kanala ne zaman Ceza vereceksin ???

  • m.turut   22-11-2013 10:25

    ulan hocamı olsak bizde.kediciklerimiz olsa:))

  • oflu   22-11-2013 10:03

    adnan hoca kim?????. tanimiyorum.

  • esinti   22-11-2013 10:02

    hoca ama ne hocasıııııııııııııııııı hocaların çok çeşidi var cennet cehenem fazla uzakta değil anya konya maşallah inşallahın hesap vermek zamanı uzak değil