Ana Sayfa  /  Ç.RİZESPOR  /  Giray Bulak: 'Hakem maçı mahvetti'
  • Facebook da Paylaş
Giray Bulak: 'Hakem maçı mahvetti'
  • 29-04-2012
  • 35 yorum
  • 2316 okunma
TFF 1. Lig ekibi Çaykur Rizespor'un teknik direktörü Giray Bulak, ''Hakem, vermediği kararlar ve çalmadığı düdüklerle maçı mahvetti'' dedi.

Bulak, 1-1 sona eren Giresunspor maçının ardından yaptığı değerlendirmede, istedikleri futbolu tam anlamıyla sahaya yansıtamadıklarını belirterek, şampiyonluk yolunda önemli iki puan kaybettiklerini vurguladı.

Maçın hakemi Aytekin Durmaz'ı verdiği kararlar nedeniyle eleştiren Bulak, ''Takımlar pozisyona girer, futbolcular istediğiniz mücadeleyi bazen ortaya koyamaz. Girdiğiniz pozisyonları değerlendiremeyebilirsiniz. Hocalar da oyuncu değişikliklerinde hatalar yapabilir. Oynadığınız futbolla istediğiniz sonucu alamazsınız. Belki bugün biz de istediğimizi yapamadık. Ancak, maçın hakemi karşılaşmayı iyi idare edemedi. Hakem, vermediği kararlar ve çalmadığı düdüklerle maçı mahvetti. Bugün sahada çok kötü bir hakem vardı. Maalesef bu da bizim iki puanımıza neden oldu'' diye konuştu.

GİRESUNSPOR CEPHESİ

Giresunspor teknik direktörü Erhan Altın ise, şampiyonluğa oynayan bir takıma karşı mücadele ettiklerini, ligde kalabilmek için her puanın takım için önemli olduğunu vurguladı.

Sahada güzel futbol sergilediklerini anlatan Altın, şöyle devam etti:

''Özellikle ikinci yarı çok iyi bir oyun sergiledik. Rakiplerimiz ne yaparsa yapsın biz kazanmak için oynuyoruz. Oyunu çirkinleştirmeden kazanma niyetiyle geldiğimiz burada, futbolun bütün güzelliklerini sahaya yansıtmamıza rağmen 2 puan kaybettik. Girdiğimiz önemli gol pozisyonları vardı. Sanırım iyi konsantre olamadık. Artık kalan iki maçımızda 6 puan almak için mücadele ederek, rakiplerimizin maç kaybetmesini bekleyeceğiz.''

YORUMLAR
  • Dursuncaptain   02-05-2012 02:06

    Fazla söze gerek yok.Küme düşmeye oynayan takımları yenemiyorsan SEN ŞAMPİYONLUĞU DEĞİL süper toto ligine çıkmayı dahi hakketmiyorsun demektir.Ne yönetim ne de hoca hiç bir şeyi hakketmiyorsunuz.Bundan önceki de hakketmiyordu.Bu takımda önce YUZDE 100 Rizesporlu bir yönetim oluşturulmalı sonrasında Rıza ÇALIMBAY bu takımın başına getirilmelidir.Çünkü biz en başarılı onunla olduk.Varsa başka başarılı olduğumuz birisi o getirilsin.Boşta kalanlara yer aça aça ne basit bir külüp olduk biz.

  • ahmet kara   02-05-2012 01:25

    artık rizeli olarak ve rize taraftarı olarak artık rize sporun maclarıyla ılgilenmıyorum.umrumda deyil...?

  • fipek53    01-05-2012 15:26

    Giresun 2 türlü harakiri yaptı.Galip gelebileceği maçı berebere bitirerek hem kendini ligden düşürdü hemde rizesporu süper ligden etti. Acaba Sayın başkan bir Ohh çektimi neden istredikleri süper lige çıkmamak gerçekleştiği için.Ağzından çıkan tek kelime varmı.Eyyy rizeli hemşerilerim bu suskunluğu anlıyabiliyormusunuz. Hakem Aytekini buraya gönderenler ve Ona itiraz etmeyen yönetim acaba aynı ortak noktada mı duruyorlar.Giray hoca çok acemice yönetim gösterdi.Takımın başında benim gibi teknik bilgisi olmayan sıradan bir vatandaş bile takımı 70 dakika kendi yarı alanına skoru korumak için geri çekmezdi.B.hacıoğlu çok yanlış seçim. Hala yapılan hataları aklım almıyor.Var bu işin içinde bir dümen.

  • şaban tüfekçi   01-05-2012 14:51

    gıray hocam rizede olmak benım ıcın gorevdeıl emırdı dedın de ne oldu korkak futbol bızım ruhumuzda yok atarsın yersın huseyın kalparda oldugu gıbı amma velakın suc sade senın deıl yonetımde oyle ıstedı gıresunun 1 puana ıhtıyacı var dıye ramazanın yedıgı gole bakın bosa atlıyor cenk ahmetı bılerek cıkardınız jallow u bılerek ılk 11 almadınız hoca sen bırde fahrı tatandan korkuyormusun mehmet al aytek engın neden serhat nıye oynamaz o sezer ı oynatıyorsun fedarasyona seslenıyorum bu macta sıke var dıye cunku gıresun un gungoren ve sakarya macları var ıkılı avarajda eyer 1 puan bızden almasaydı kume duscektı bılerek verılmıs 1 puan ve gıden sanpıyonlugun hesabını hemrizeli hende fedarasyonun sorması lazım tavsanlı yonetımını sıkayette bulun maya davat edıyorum

  • şaban tüfekçi   01-05-2012 14:37

    sayın hocam sen gıresun macında ramazan durduyu neden oynatmadın bırde bu futbolcu gıresun spordaolaylı geldı adam canını dısıne takıp oynucaktı bırde sız ustune ustluk cenk ahmetı cıkardınız nıyemı takım kazanır dıye sız gıresuna 1 puanı bılerek verdınız rizeliyı kandırmayım amma sanpıyonluk gıttı hoca sen fahtı tatandan korkuyormusun kımden torpılı bılmıyorum adanadan kovuldu adananın cıkısına rizenın dususune bakın bırde devrede kartal sporun orta sahası gokhan guney rizeye gelcektı adam cazız ben erzurumluyum artı rize cayelı hemserısıyım bu bolgenın cocuguyum sıze dedıgece 24 dortte araya kımgırdıyse fahrı tatanı aldınız ne oldu kartal rize macında baskan yanlıs yaptık teske senı alsaydık gokana soyledı baskan sıze yazıklar olsun rizespor yonetımı sızı allaha havale edıyorum

  • naci    01-05-2012 05:09

    gıray hocam beni ta guney afrikada kahrettin rizesporun toprak sahasindaki sevgiyle rızespor a asik bi rizeli olarak beni memleketimden binlerce kilometre uzakta beni aglattın buna hakkın yok korkkarak futbol oynatılmaz rizeli korkarak hicbiseyi oynamaz ne yaparsan yap genede beni rizespor sevgisinden vaz gecirtemez sin cunku ben o sehre o reklere asigim lutfen korkma benı daha fazla kahrettirme gunahtir giray hocam benim feryadimi duy ne olur

  • şaban tüfekçi   01-05-2012 02:48

    sevgılı rizespor sevdalıları ben gungoren macını ızledım bu takım bu puanları nasıl almıs dostlarıma derken macın ılk yarısında hoca fahrı tatana bagırdı neden ılerı cıkmıyorsun dıye ve ıkıncı yarı mehmet al ve 77 yedıncı da hacı oglunu oyuna sokarak takım 5 net gol pozuzyonu bulmustur bırı dırege patladı bır penaltı 3 cunu kalecı cıkardı neden ılk 11mehmet al yok jallow bılerek oynatılmıyor kımseyıde kandırmasınlar bugun etv sporda resmen rizespor bılerek gıresuna yattı denıldı fedarasyonun rize maclarını ıcelemesı lazım sıkecı rizespor yonetımı kasımpasa yonetıcısı bu hafta kayserı ercıyes macında ercıyese 15 bınlıra tesfık pırımı dıye fedarasyona muracaatta bulundu ve ercıyes kasımpasanın ustune gıtmedı kasımpasalı yonetıcının noyunu tuttu malesef sefıl rizespor yonetımı gıresuna 1 puan vererek sanpıyonluktan olmustur

  • EFSANE53   30-04-2012 18:45

    Hocam Maç Öncesi Sonrası Ve Şuan Giresun Maçı İle İlgili Kalbinize Girip Gerçeğini Öğrenip Kamuoyuna Anlatmak İsterdim

  • ahmet   30-04-2012 15:20

    hoca efendi sen dua et dünkü o seyırcı senı sahadan rahatlıkla dışarı çıkardı.bu takımın süper lıge çıkmasını yonetımde ıstemıyo galıbakı sen hala rizedesin yalandan kimse şampiyonluk beklemesin bu yonetım bu takımı şampıyon yapmak ıstemıyorrrrrrrrrrrrrrrrrr.

  • köksal kahraman   30-04-2012 13:43

    şampiyonluğa oynayan takım bu olmamalı geçen hahfta küme düşmesi kesinleşmiş bir takıma karşı oynadı kendi evinde o kadar seyircisi olması mümkün değildi her türlü moral desteği verildi ama zorlan 1 penaltı sonucu 1 0 yendik Bu nasıl takım bazı Futbolcular o takımda hiç oynatılmamalı ruhsuz hırssız futbolcuda fayda gelmez

  • KALP HASTASI TARAFTAR   30-04-2012 13:27

    Rize sokaklarındaki Atmosferi Yönetim Teknik Direktör Futbolcular gezdimi ?Gezmedikleri malum çünkü şehir top yakün Giresun Maçını aldınmı Garantı 70 miş süper ligi garantılıyorsun. 3 basıt maç onuyacan öıkacan Haa çıkmak istemiyorsan Yanlış oyuncu oynatırsan Giresun kalesine 3 kez gidip orta yapomadan kalecine dönüyorsan şu netiçe ortaya çıkıyor al gülüm ver gülüm süper lige 5 yıl çıkma yasağı vare galiba Playof oynuyacaksın kımı elersın bu oyunla Rizespor gercek futbolunu oynasaın karşısında kım çıkarsa çıksın yenerde oynatılmıyor seyirci cevre baskısı neticesinde bu semereye kadar geldi: Seyirci dedin işte seyırci hedefi olan takımı izler dün de görüldü Şİmdi çık hakemı suöla Hoca sen bu mazaret gecerli değil Sen oyuna Muratın Yerine Memet Al ı oynat Erkanın Yerine Osman CAlovu al Rahatlat takımı Duran toptan gol yedik 5 dk maça var oyuncu değişiklığı yapıyon daha önce nerdeydin Buyıl da böyle gecti Bu yönetim Süper Lige cıkma Gibi bir nıyetrleri yoktur bu belli oldu çünkü 3 basit maçı alabilecek güçte bir takımımız vardır. ama aması var. Ne yazikk Sokaktaki o Ahenk neticede söndü vede çok çok üzüldüm

  • murat platin   30-04-2012 13:25

    giresun maçının kopyasını karşıyaka ve kartal maçlarında aynen yaşamış olduğun halde nasıl bu yanlışı tekrar yaparsın .yanlış oyuncu değiştirmeler zamanında oyuna müdahale edememe yazık. taraftarı boşuna ümitlendirmeyin sizin takım üzerindeki olumlu bir etkiniz yok ayrıca bu takımın kondüsyon eksikliğide cabası.bu avantajımızı böyle mahkum bir oyunla kaybetmemeliydik.

  • Anlamaz...!   30-04-2012 13:19

    Hocam itiraf et...siz eski hocaların dönemi bitti...İtalyan 'ların 70 80 lerde oynadığı futbolu oynatıyorsunuz...Atarım yatarım... Olmuyor ama çekirge misali....Perşembe 'nin gelişi Çarşamba 'dan bellidir...Bu takım önceki haftalarda oynadığı futbolun karşılığını fazlasıhla aldı şans buraya kadar... Sek sek sekereten...!!!

  • OSMAN ÇELİK   30-04-2012 12:44

    Maçı Hakem Katletti doğru.Giray hoca sende tuz biber oldun. Cenkin yerine Jallov girse bu maç 3 olur.Korkak futbol beraberlığı getirdi. bunu kabul et. Mehmet Al gibi bir golcü neden oynamaz. ileride top tutan adam.faul alan adam sakatsa neden 18 de bir türlü anlamak mümkün değil. kısaca maçı Hakemle beraber Giray hoca verdi. Şimdi 2 maçı alıp kendini affettirsin.

  • xwxx   30-04-2012 12:43

    murat hacıoglu rızesporda oynadıgı surece bu takım ezılmeye mahkum.ıkı koyunu bekleyemez bu saatten sonra.yazıklar olsun bu taraftara hesap vereceksınız elbet

  • ıd   30-04-2012 12:35

    giray hoca saçını kestirmişti bişe yarardiye ama yine yakalandı.

  • rizeli   30-04-2012 12:29

    bizi mahveden hakemden once sensın hoca rakıp üç forvetle oynuyor sen son on dakkıya kadar tek forvet aynı elazığ macında kalparın yaptıgı akıl almaz oyuncu degısıklıklerı haftaya bıkokoyu kulubede oturt haca

  • ahmet   30-04-2012 12:26

    ne hakemi be maçı sen kaybettin.hangi hoca iç sahada tek forvet oynar.sen çift forvet başla skor avantajını yakala yani 2.0 ondan sonra gereğini yap.tek sorumlu hoadır.zaten hocanın futbol anlayışı belli futbol oynama sadece boz şansa bir gol bul üstüne yat.böyle bir sistem olmaz.cumhur denen topçu son üç maçtır hiçbirşey yapmıyor sadece boş boş koşuyor.osman jallov gibi adam yedek oturuyor.dahada birşey söylemeye gerek yok.

  • ishak   30-04-2012 12:21

    Yüce Yaradan Rizesporumuz Bikoko ve Jallov gibi nur topu gibi bir ikili bahşetmiş.Bu ikiliye herkes gıbta ederken bizim Jallov 'u oynatmamamız hangi akla hizmettir.

  • KANDEMİR   30-04-2012 12:21

    Sayın Gırak Eskiden Top Oynardım 41 Yaşindayım Gelirsem Oynatırmısın

  • GOLCU   30-04-2012 11:37

    70 Dakıka Defansa Kapanan Bı Hocayla Bu Kadar Olur Kendine Faydasi Olmayanın Başkasına Faydasi Olmaz

  • Rizesporlu    30-04-2012 11:31

    Giray Bulak yaptığın yanlışlıkları örtmek için hakeme saldırıyorsu .Yazık sen kimi kandırıyorsun .Gol yememek için forvete futbolcu koymuyorsun kiminle gol atacaksın.sen futboldan anlasaydın bu kadar zaman boş durmazdın.bu takımı bu hale koyan sensin.futbol gol demektir.bunuda sen bilmiyorsun.eniyi düş yakamızdan.bizim yöneticiler seni futboldan anlayan biri sanıyor.senin bu kafanla biz şampiyon olamayız.yazıklar olsun sana.Başkasına yalandan suç arama suçlu sensin.düş yakamızdan.

  • Ali Dayı   30-04-2012 11:19

    gercekten rizede bir hakem katlıamı yaşandı volkan canalıoğlu kendini oyundan attırmak için yüzdeyüz penaltı yaptı . rakipi kolundan cekerek yere indirdi ikinci sarıdan kırmızı hemde yan hakemin gözünün önünde nerde rizeli yönetimin tepkisi ondan sonra yok fedarasyonda rizeli varmış bilmem ne varmış kimse kimseyi kandırmasın yazık değilmi katlıama rizeliler şehri süslemeye başlamıştı tam havaya girmiştik.yine hüsran.

  • SALİM KAZMAZ /RİZE   30-04-2012 11:01

    Sadece Hakem mi Giray bey kendini neden saymıyorsun ?

  • Sedef 53   30-04-2012 04:51

    Hakem zaten yanlis kararlar verdi; orda ayni fikirdeyim. Birak verilmeyen penaltiyi ikide sari/Kirmizi karti vermedi. Bence bu durum futbolcularimizin azmini kirdi. Yaziklar olsun AYTEKI DURMAZ !; sen kimin emegini kime veriyorsun ????

  • ufuk yılmaz   30-04-2012 04:06

    küme düşmeye oynayan giresuna karşı böyle korkak bir futbol oynatırsan vede yenemezsen zaten süperlig bizim için hayal olur.bu takım bolu ve akhisarı yenemez playofa kalırız play oftada adana bu işi bitirir biz yine seneye bank asyaya devam ederiz herkese geçmiş olsun.......

  • serdar yıldız   30-04-2012 03:18

    bu takım tertibiyle bu mantıkla hiçbirşey olmaz.bu takımda engin oynar.zegiri oynar oynar.erkan kaş naptığını bilen varsa sölesin.kanser oldum evde 70 dakika.defans yapmayı bilmiyor takım takımı geri çekiyorsun.çıkarsak şansa çıkarız.

  • Hüseyin   30-04-2012 02:27

    Bu maçı senin yüzünden Rize spor alamadı sen Murat hacı oğlunu oynatmaya devam eden takımı kaybettirmek için elinden gelen her şeyi yaptın Sizi tebrik ederiz

  • emre   30-04-2012 00:48

    denizli bunlara 6 gol attı söylenecek söz bulamıyorum

  • Anzerli FATİH   30-04-2012 00:43

    Yedi haftadır söylüyom Fahri Muratsözgelmez Cumhur bu takımda direk oynadıkça işimiz Zor.. çıkan bi Cenk ahmetin yerine Murat hacıoğlunu koyan bi adamdan başka ne beklenir ..?

  • kara baram   30-04-2012 00:21

    arkadaşlar bu başbakan bu ulkenın başına olduğu sure rıze super lıge çıkamaz hakem ıkı kırmızı bır penaltıı gozünün onunde çalmıor sezon başından berı bu kaçıncı bu ne anlama gelıor bu şehrın sabı yokmu hepsı sıyası goruş üç beş oy uğruna bız ısraılliyimiz bırgünde bızım lehımıze çalsınlar olmaz rıze one çıkan bır şehır sıyası olur başbakan rızelı derler bız hıç bırşey ıstemıyoruz yeterkı adıl duduk çalsınlar ama ne hıkmetse butun sozon boyu aleyımıze duduk çalınıyor arkadaşlar çok ınce duşunun çok ıı oynandığımız donemde takım fırenlenıyor bız kendımımızı yalandan y ırtıyoruz

  • Rizeli53   29-04-2012 23:16

    Maçı mahveden sensin hoca giresunspor gibi takıma karşı üstelik şampiyonluk mücadelesi veriyorum dediğin bir takımın başındayken ilerde sadece bikokonun oynaması nasıl bir anlayıştır.1 0 dan sonra kapandın sürekli oyuna soktuğun oyuncu hacıoğlu bu güne kadar sonradan girip kaç maç kurtardı bu takımı? Oyunda olduğu bile anlaşılmıyor erkan kaş bal yapmayan arı gibi üstelik bir türlü paslı oynamayı denemiyor nasıl tahammül ediyorsun kenardan izlerken bu durumu anlamış değilim.

  • Sedat kasarcı   29-04-2012 22:04

    Hocam! Bu kumuştan gömlek olur yanı palto olmaz.selamlar.

  • serkan   29-04-2012 21:39

    sayende giray bulak