Sosyal Medya

KARADENİZ

Çayeli Belediye başkanından dikkat çeken paylaşım!

Çayeli Belediye başkanı Atilla Esmen Twitter hesabı üzerinden dikkat çeken bir paylaşımda bulundu.

Çayeli Belediye başkanı Atilla Esmen twitter hesabı üzerinden dikkat çeken bir paylaşımda bulundu. Kısa sürede binlerce kişi bu atılan twiti gördü. Ancak atılan bu twit bir süre sonra yayından kaldırıldı. 

İŞTE O DİKKAT ÇEKEN TWİT;

18 Yorum

  1. cüneyt

    Nisan 03, 2019 Çarşamba 00:49

    akpartinin tabanı olarak sn atilla esmene şükranlarımı sunuyorum, ilce baskanı ıshak karahanın devamına gerı kalan küflenmıs belırlı kitle ilce teşkılatına derhal istifa... cunku bunlar çevirecek işlerine yarıyacak adam çıkartıyorlar. mesut yılmaza yapılan suan tayyıp erdoğana yapılıyor saygılar

  2. Recebumm

    Nisan 02, 2019 Salı 23:25

    Fantaziyi cördunmi hayaaatiiii....

  3. KUDRET KAYA

    Nisan 02, 2019 Salı 22:16

    SÖYLENECEK TEK SÖZ VAR ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN " ÇAYELİ "...

  4. Muhammet

    Nisan 02, 2019 Salı 20:21

    Bu zamana kadar başkanın kullandığı Twitter hesabı şimdi diyorsun başkana ait olmayan yaa geçin bu işleri herşey ap açık ortada......Çayelimiz için hayırlı olur inşallah

  5. vatandaş...

    Nisan 02, 2019 Salı 16:02

    başkana ait olmayan bir twett..

  6. HÜLYA YIL

    Nisan 02, 2019 Salı 15:23

    İlçe teşkilatı, muhammet avcı il yönetim ve baltacı sorumlu, bu teşkilat her yanlışı eder, bide hayati yazıcı sorumlu, eleyin hepsini

  7. 2014 ???

    Nisan 02, 2019 Salı 14:07

    Çayeli nin 1. kayip edeni geçen donem çifçinin peşine dolaşanlar oldu. Sosyal medyada da en çok onların seslerı çıkıyor !!!

  8. Abdı

    Nisan 02, 2019 Salı 13:59

    Realıste bak hızaya gel

  9. Doğrucu

    Nisan 02, 2019 Salı 12:44

    hayat bu her tercih başka bir sonuçları doğurur Çayeli 80 olaylarında bile durusu olan bir ilçe iken tutup birileri fantezi yapmasın derse bu millet de verir boyunun ölçüsünü milletin sabrını ve seçme özgürlüğünü sınamasın. Sayın Çiftçi son derece doğru bir tercih oldu yıllar öncesinde olması gereken bir isimdi Ak parti olmadı ise MHP olur kişi doğru olsun yetkin olsun ama birilerine de ders olsun. Çayelili fantezi yapmaz böyle ders verir...

  10. SEFA

    Nisan 02, 2019 Salı 12:40

    Baltacı denilen herif bir önceki dönem çiftçiyi desteklemedimi hemde ak partiye karşı. sonrada çakır ve ekibi ile birlikte doktoru geldiği gibi yumruklatmadı mı. bunlarıda unutmayalım ve bu adam bundan önceki iki adamın ! 10 yılda yapmadıklarını yapmadımı. yaptı ve dediklerim oldu. Atilla gitmeliydi ama yerine kendini beğenmiş ukala ve eğitimsiz bir adayın getirilmesi yanlıştı. Çayeline yakışacak bir Ak partili olması gerekirdi. siyasi büyüklerimiz bu sonucu hazırlamış oldu. yapılması gereken ilçe başkanı yönetimi ile istifa etmeli ve yerine toparlayıcı bütünleyici ve 5 yıl çalışılacak olan Mhp başkanı ile uyumlu bir çalışma sergileyecek birsinin ilçe başkanı olması gerekir.

  11. Mehmet partal

    Nisan 02, 2019 Salı 07:59

    Dedikleri %100 doğru fakat..yazması yanlış.

  12. Ismi lazim degil

    Nisan 02, 2019 Salı 07:45

    Atilla başkan;siz aday gosterildiginjzde,sizi herkes istemismiydi hayır. Ama sizin yaptığınızı davasina sahip cikanlar yapmadı. Ilk basta Recep Tayyip Erdoğan icin ve Ak parti icin secimlerde sizi destekledi destekledik. Bumuydu karşılığı.

  13. Muhammet

    Nisan 02, 2019 Salı 01:03

    Yazacak çok şey var ama değmez değmez YAZIKLAR OLSUN SANA !!!

  14. emice

    Nisan 02, 2019 Salı 00:37

    Altına imzamı atarım :D Durum 1 - 1 Dağilin....

  15. Murat

    Nisan 01, 2019 Pazartesi 22:06

    Ne binlercesi ya. 10-15 kişiye ulaşmış ancak :)

  16. Dursunali

    Nisan 01, 2019 Pazartesi 21:47

    Bu adam zembillamı geldi seni kim adaygösterdi dava adamı böylemi olur

  17. D.Ali

    Nisan 01, 2019 Pazartesi 21:32

    Adam olmak zor iş nasibini alamamış zavallı Çayeli Belediyesini batırdı partisine ihanet etti tarih bunları yazar Çayeli bunu unutmaz

  18. ali

    Nisan 01, 2019 Pazartesi 18:00

    Bu twett lerin muhatabı,Muhammet Avcı,Hikmet Ayar ve AK parti çayeli ilçe başkanıdır.

* İşaretli tüm alanları doldurunuz.