Sosyal Medya

RİZE

Rize soruyor AK Parti Rize il başkanı İshak Alim cevaplıyor

AK Parti Rize il başkanı sizlerin sorularını cevaplıyor.

Yeni yayın dönemimizde daha etkin bir şekilde hem Rize gündemini değerlendireceğiz hem de ülke gündemine dair değerlendirmelerin olduğu özel içerikler sizlere sunacağız.
 
Buna istinaden 'Vatandaş Soruyor' adlı programımıza başladık.
 
Bu progamımızın konuğu AK Parti Rize il başkanı İshak Alim.
 
AK Parti Rize il başkanı İshak Alim'e sorun kendisi cevaplasın.
 
Yorum bölümünden sorularınızı gönderebilirsiniz.

13 Yorum

  1. Ali

    Aralık 05, 2019 Perşembe 08:12

    Allah aşkına kamulaştırmada benim binam dalyan camii arkasında salarha Tunceli girişinde olan bina benim idi karayolları kamulaştırdı benim binami değerini ciftekavak ve yeni stadı arkasına eş değer yapıp değerini yaptı onada kabulum ama ne yazıkki 12 daireye karşı 3 daire parası na kamulaştırdı yazıklar olsun ki bilirkişillere sebebi olanlara hakkımı helal etmiyorum

  2. Vatandaş

    Aralık 05, 2019 Perşembe 07:27

    Sayın ishak alim bey .minubus ucretlerini birden 50o tl.olması çok kotu oldu .en azindan 250 tl.olmaliydi.veren var veremeyen var .cocuğu okula giden var .var oğlu var .siz neden mudahale etmediniz. Rabbim sizi daha ust makamlara getirir inşallah .herkesin arabası yok .aile boyu arabası yok.

  3. Salvader

    Aralık 03, 2019 Salı 16:53

    Sayın başkan bir salarhalı olarak salvader hakkındaki düşünceniz nelerdir bölgenin geleceği için projeleriniz var mı?

  4. laz ahmed

    Aralık 03, 2019 Salı 12:11

    Selamunaleykum Başkanim ; Rize merkez'de ikili eğitim halen devam etmektedir. ilköğretimde yeni okullar yapacakmısınız.Sınıflardaki öğrenci sayısı çok deyilmi. eğitimde Yeni projeler varmi.

  5. MİSAFİR

    Aralık 02, 2019 Pazartesi 20:25

    AK PARTİ YÖNETİMİN ESKİSİ GİBİ OLMADIĞINI BELİRTMEK İSTERİM.BASİT BİR ÖRNEK VERMEK İSTERİM.YAPILAN BAZI ÇALIŞMALARIN YAPILMIŞ GİBİ GÖZÜKMESİNDEN ÇOK RAHATSIZIM VE RİZEYE KAZANDIRILAN BİRŞEYİN OLMADIĞI ORTADA,RİZE'DE AKP'YE VERİLEN OY ORANI %70 AŞAĞİ DÜŞMÜYOR VE HİZMET VE OY YÜZDESİNE BAKILDIGI ZAMAN HERŞEY RİZEDE GAYET YOLUNDA HAVASI OLUYOR LAKIN TAM TERSİ NASIL OLSA RİZELİ OY VERİYOR HIZMET YAPMASAK DA YADA YAPMIŞ GİBİ GÖZÜKSEKTE OY ORANI DÜŞMÜYOR GİBİ DÜŞÜNÜYOR YÖNETİM.KARŞINIZDA ENAYİ YOK,İSTANBUL NASIL BAŞKA BAŞKAN SECTİYSE; RİZELİDE SEÇMESİNİ İYİ BİLİR.

  6. MEHMET KULAKSIZ

    Aralık 02, 2019 Pazartesi 10:42

    Bu güne kadar millet vekilleri gözle görülür rize için ne yaptılar rizenin cehresini değiştirecek hangi projeleri ürtim hyata geçirdiler ben rize ekmekçiler m ah.de ikamet etmekteyim allah aşkına mahalleye bir gidin 4 seneden beri mahallede bulunan yukari ekmekçiler mah.de türk telekom telefon ve internet hizmeti için döşenen kabloları bir inceleyin ve görün kablolar hep ek yapılmış bir vaziyette 4 seneden beri bir kabloları değiştiremedik parasını almasını bilirler ama hizmet etmesini bilmezler mahalle muhtarları ile hiç toplantı yapılıp sorunlar dinleniyormu acaba

  7. Uğur

    Aralık 01, 2019 Pazar 21:03

    İshak bey Rize yeni bir hastene açmak için uğraş gösteriyorsunuz araştırma yaptınız Rize'nin en büyük sorunu çocuk ve kadın doğum bölümü neden bununla ilgili bir hastene düşünmüyorsunuz hastelerde en büyük sorun kadindogum ve çocuk bölümü eğitim araştırmada asistanlar bakıyor devlet Hastanesi'ne indiginiz zaman muayene olmanız imkansız sizden ricam bu konuya ağırlık verirseniz sevinirim eğer elimden birsey gelirse herturlu hazırım saygilar

  8. Vatandaş

    Aralık 01, 2019 Pazar 14:38

    Önceki belediye başkanının eşinin belediyeye 200 üzeri personel aldığına dair söylentiler var bunla alakalı yorumunuz nedir? Ben demiyorum halk söylüyor. Cevap bulması dileğiyle...

  9. Ali gundogan

    Aralık 01, 2019 Pazar 12:09

    Rize için daha önce konuşulmayan fakat şimdiki yönetimin ortaya koyduğu önemli bir proje var mı?

  10. Muhtar

    Kasım 30, 2019 Cumartesi 18:45

    Il başkanlığına aday olacak mısın ve ilce başkanı daha etkin biri olsa daha iyi olmaz mi

  11. Rizeli

    Kasım 30, 2019 Cumartesi 15:34

    Teleferik projesi bitti mi biz göremiyoruz?

  12. MİSAFİR

    Kasım 30, 2019 Cumartesi 14:39

    SİZLER İL YÖNETİMİ OLARAK KİSMENDE OLSA BASIN YAYIN ORGANLARINDA HALKLA İÇ İÇE VEYA ESNAF ZİYARETLERİNDEN BAHSEDER DURURSUNUZ.BU ZİYARETLERİNİZİ YAPARKEN HANGİ KRİTERLERE BAKARSINIZ Kİ ŞÖYLE BU BELEDİYE ÖNÜNDEKİ ESNAFLARI HİC ZİYARET ETMEK İSTEMEZMİSİNİZ.(SECİM CALIŞMALARI HARİÇ GÖRMEDİM.)ONLARLA FİKİR ALIŞVERİŞİNİZ OLMAZMI BİDE BU SOKAĞA GİRİN BAKALIM DURUM NEDİR.(İBRAHİMKARAOĞLANOĞLU CAD.)TEŞEKKÜR EDERİM.

  13. Ferhat TURAN

    Kasım 30, 2019 Cumartesi 11:58

    Sayın İl Başkanına sosyal medya üzerinden soru sorulması veya istek ve taleplerin iletilmesi iyi bir fikir olabilir ancak herkes sosyal medya üzerinden başkana ulaşması imkansız olacağından benim tavsiyem AKP İl Başkanı Rize Merkez ve İlçelerde toplantılar yaparak halkla yüz yüze görüşmeli ve onlardan gelen taleplere göre İl ve İlçelerde öncelikli yapılması gerekenlerin planlamalarını yaparak ne kadar süre içersin de yapılacağının sözünü vermeli ve verilen sözler yerine getirilmelidir.

* İşaretli tüm alanları doldurunuz.